Vračilo blaga
Kupec, ki je potrošnik, ima skladno ter v mejah določil Zakona o varstvu potrošnikov pravico, da v štirinajstih dneh prodajalcu sporoči, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Navedeni rok prične teči z dnem prejema blaga, kateremu bodo priložene tudi podrobnejše informacije o načinu in pogojih vračila blaga, skladno z določilom 43c členom Zakona o varstvu potrošnikov. Kupec nima pravice odstopa od pogodbe za tiste izdelke, za katere tako določa zakon. Strošek, ki bremeni potrošnika v zvezi z odstopom od pogodbe, je strošek vračila blaga; blago je potrebno vrniti prodajalcu najkasneje v roku 30 dni od oddanega sporočila o odstopu od pogodbe. Blago mora biti vrnjeno nepoškodovano in v nespremenjeni količini. Prodajalec vrne kupcu prejeta plačila takoj ko je to mogoče, najkasneje pa v roku 30 dni po prejemu sporočila o odstopu od pogodbe. Prodajalec ne sprejema pošiljk z odkupnino. Prodajalec ne izvaja izplačil za blago, za katerega ni nesporno ugotovljeno, da je bilo kupcu dobavljeno s strani prodajalca na podlagi pogodbe sklenjene na daljavo, zato naj kupec odstopni izjavi priloži kopijo računa.
Kupec poda prodajalcu odstopno izjavo po pošti na naslov podajalca (Anja Fijavž s.p., Na vasi 12b, 3205 Vitanje) ali na kontaktni e-naslov ( info@briljant.si). Vračilo prejetega blaga na naveden naslov v 14-ih dneh po prejetju brez predhodnega pisnega obvestila se prav tako šteje za odstop od pogodbe. Blago mora biti nepoškodovano in v nespremenjeni količini, razen če je blago uničeno, pokvarjeno, izgubljeno ali se je njegova količina zmanjšala, ne da bi bil za to kriv potrošnik. Kupec odgovarja za poškodbe, izgubo ali uničenje blaga, nastalo po njegovi krivdi.